Bitkisel Diyet Listesi

Bitkisel Diyetin Diğer Diyetlerden Farkı: Bitkiler insan sağlığı adına oldukça büyük bir kaynaktır.Pek çok hastalığın devasını bitkilerle bulabilirsiniz.Hastalıklar dışında bitkiler sayesinde de zayıflayabileceğinizi biliyor muydunuz? Bitkisel ağırlıklı besinlerin tüketildiği bu diyet listesi hem sağlıklı zayıflamayı sağlarken hemde bitkilerin şifalı yararlı sayesinde kendinizi zihnen ve fiziken daha iyi hissedebilirsiniz.Bilirsiniz ki çoğu diyet listesinde insan için gerekli ve vitaminlerin çoğunu almanız mümkün oluyor.Oysa bitkisel diyet sayesinde vücudunuz için gerekli olan çoğu vitamin ve mineral desteğini almış olacaksınız.

Bitkisel Diyet Kullanım Önerisi:
Aşağıda ki bitkisel diyet uzmanlar tarafından pek tavsiye edilen diyet türü değildir.Sebebi ise düşük kalorili olmasından ile gelmektedir.Bitkisel diyeti çok sık aralıklarla sürekli olarak uygulamanız tavsiye edilmemektedir.Bir takım sağlık sorunları ile karşılaşmanız oldukça mümkündür.

Bitkisel Diyet:

3 gün boyunca aşağıda ki öğünlerle besleniyoruz.Bitkisel diyetin devamlı yapılmasını önermediğimizi yukarıda belirtmiştik.Maksimum 3 gün aşağıda listeye harfiyen uyuyor ve sıvı tüketiminde su harici birşey kullanmıyoruz.
Sabah : Yulaf, buğday ve benzeri tahıl ağırlıklı hazırlanmış öğün tüketilmeli.
Öğle : Bu öğündede yine hafif takılıyoruz.Yeşil yapraklı sebzelere bol peynir ilave ederek yapacağımız salatayı tüketiyoruz.
Akşam : Mümkün olabildiğince az tereyağında pişireceğiniz mantar,zeytin,avakoda ve yine yeşil sebzelerden yapılan salata.









You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.


Yorum Yapın